REGULAMIN OGÓLNY SKLEPU

Informacje ogólne:

1. Właścicielem sklepu internetowego umieszczonego na stronie www.biala-komoda.pljest BELLE CREATIVE – Barbara Bukowian Górna , NIP: 972-044-31-44, Regon: 632490377, ul. Wiedeńska 9, 60-683 Poznań.   Działalność zarejestrowana w CEIDG: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/SearchDetails.aspx?Id=e4c51bdd-5d6e-4c71-9f32-d29e1d5f4857
2. Warunkiem korzystania ze sklepu internetowego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień.
3. Klient może uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.splendore.pl oraz pobrać go  i sporządzić jego wydruk. Strony związane są wersją Regulaminu obowiązującą w momencie złożenia zamówienia, ewentualne zmiany w Regulaminie nie kształtują praw konsumenta wynikających z zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmian.
4. Klient zobowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny  z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet. Zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
5. Poprawne korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
- przeglądarki internetowe :  Mozilla Firefox 4.0 lub nowsza,  Internet Explorer 8.0 lub nowsza,  Opera, Google Chrome
- optymalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli

Warunki zakupu w sklepie www.biala-komoda.pl

1. Sklep internetowy www.biala-komoda .pl  prowadzi sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej pod adresem http://www.biala-komoda.pl 
2. Do zakupów w sklepie upoważnione są wyłącznie osoby pełnoletnie po uprzednim zarejestrowaniu się i/lub zalogowaniu.
3. Zamówienia są realizowane na terenie Polski .
4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
5. Wysyłki zamówionego towaru są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku.
6. Informacje o towarach podane na stronach internetowych sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego

Rejestracja i logowanie

1. Warunkiem złożenia zamówienia jest prawidłowa rejestracja w sklepie internetowym. Do rejestracji lub logowania należy przejść poprzez przycisk „Logowanie / Rejestracja” znajdujący się w prawej górnej części strony HOME .
2. Warunkiem pomyślnego zakończenia procesu rejestracji jest uzupełnienie wszystkich wymaganych pól oznaczonych gwiazdką (*) w formularzu rejestracyjnym oraz zaakceptowanie warunków „Regulaminu” sklepu internetowego www.biala-komoda.pl
3. Login w sklepie internetowym stanowi adres mailowy Klienta.
4. Wszystkie dane przekazane w formularzu rejestracyjnym są wyłącznie przeznaczone dla prawidłowej realizacji zamówienia i nie będą przekazywane innym podmiotom i osobom, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 r. (Dz. U. nr 133 poz. 833). Złożenie zamówienia poprzez wysłanie poprawnie wypełnionego formularza jest jednoznaczne ze zgodą na zawarcie Umowy oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez Sprzedawcę w celu realizacji Umowy.
5. W przypadku zgubienia hasła Klient ma możliwość jego odzyskania poprzez kontakt z obsługą sklepu, info@biala-komoda.pl

Składanie i realizacja zamówień

1. Klient ma możliwość zapoznania się z pełną ofertą produktów wraz ze szczegółowymi informacjami o produktach bez konieczności rejestracji i logowania się.
2. Po zarejestrowaniu się i zalogowaniu Klient wybiera produkt oraz zaznacza ilość sztuk. Jeśli produkt jest dostępny - Klient klika „DODAJ DO KOSZYKA" i wybrany produkt trafia do listy zakupów.
3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części zamówienia ,  anulowanie całości zamówienia).
4. Ceny produktów wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
5. Klient może sprawdzić w każdej chwili stan i wartość swoich zakupów w zakładce „KOSZYK".
6. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub anulować zamówienie na każdym etapie dokonywania zakupów. W celu wysłania zamówienia konieczna jest akceptacja treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku Zamawiam. Wysłanie przez Klienta zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy zgodnie z treścią Regulaminu.
7. Umowę uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości email, o której mowa powyżej.

8. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy lub anulowania realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru, nieterminowo regulował należności za zamówiony towar lub w sytuacji, gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.
9. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone (płatność za pobraniem) oraz w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało zapłacone - środki znajdują się na koncie sklepu internetowego www.biala-komoda.pl (płatność przelewem). W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia zostanie ono przekazane do realizacji w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane.
10. Klient jest informowany na bieżąco o statusie realizacji zamówienia drogą mailową oraz poprzez zakładkę Moje Konto.
11. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych. Należy bowiem doliczyć czas dostawy realizowanej przez firmę kurierską (do 2 dni roboczych). W wypadku zamówień nietypowych albo zamówień obejmujących towary czasowo niedostępne w magazynie, czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim wypadku Klienci będą informowani za pomocą poczty elektronicznej.
12. Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Ofert promocyjnych nie można ze sobą łączyć chyba, że szczegółowe warunki konkretnej promocji dopuszczają taką możliwość.
13. Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

Formy płatności

1. Sklep internetowy www.biala-komoda.pl  akceptuje płatności dokonywane poprzez przelew bankowy, przelewy Transferuj.pl oraz płatność za pobraniem przy odbiorze towaru.



Warunki i koszty dostawy

1. Koszty dostawy zostaną uwzględnione na fakturze zgodnie z informacją wyświetlająca się w opcji dostawy (z wyłączeniem mebli wielkoformatowych , które będą wyliczane indywidualnie po dokonaniu zakupu, bądź e-mailem  na życzenie Państwa).
2. Koszt dostawy zawsze wyświetlany jest podczas składania zamówienia (z wyłączeniem mebli wielkoformatowych , które będą wyliczane indywidualnie po dokonaniu zakupu, bądź e-mailem  na życzenie Państwa).
3. Wysłanie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem obowiązującego kosztu dostawy.
4. Koszt dostawy przy zamówieniu do 49 zł wynosi 10 zł ( przy płatności przelewem - wysyłka Pocztą Polską )
Koszt dostawy przy zamówieniu  od 50 zł do 299 zł  wynosi 16 zł ( przy płatności przelewem - wysyłka firmą kurierską DPD )
Przy zakupie za kwotę powyżej 300 zł Klient nie płaci za przesyłkę (z wyłączeniem mebli wielkoformatowych , które będą wyliczane indywidualnie po dokonaniu zakupu, bądź  e-mailem na życzenie Państwa).
Koszt wysyłki pobraniowej wynosi 22 zł                                                                                                                                - pobranie to płatność przy odbiorze u kuriera                                                                                                                        - przelew to płatność z góry na rachunek bankowy nr 76 1140 2004 0000 3502 3274 9086
5. W momencie wysyłki zamówionego towaru, Klient otrzymuje wiadomość o wysyłce zakupionych przedmiotów.
6. Termin realizacji zamówienia, liczony jest od dnia przyjęcia zamówienia i zaksięgowania kwoty za owe zamówienie  ( chyba, że została wybrana opcja wysyłki za pobraniem ) do dnia wysłania przesyłki firmą kurierską lub przygotowania do odbioru osobistego w siedzibie Sklepu. Termin dostawy deklarowany przez firmę kurierską DPD wynosi
a) 1 - 2 dni robocze w normalnych okresach w ciągu roku kalendarzowego,
b) 1 - 5 dni roboczych w okresach wzmożonego korzystania z usług kurierskich (np. przed świętami Bożego Narodzenia).
7. Sklep www.biala-komoda.pl  uznaje za wiążące podanie przez Klienta adresu dostawy, pod który ma zostać wysłana paczka, na etapie składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany adresu dostawy na prośbę Klienta, do momentu kiedy paczka jest jeszcze w sklepie. Po przejęciu paczki przez Kuriera, nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.

Uprawnienia do odstąpienia od Umowy

1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenie na piśmie – którego przykładowy wzór można znaleźć pod regulaminem - w terminie 14 dni, wysyłając je na adres Sprzedawcy lub emailem. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia wydania Klientowi Towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
6) dostarczania prasy,
7) usług w zakresie gier hazardowych.

To, co strony oświadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy, innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nasz Sklep ). Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraził zgodę na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi dodatkowych opłat w związku z tym zwrotem. W celu zwrotu towaru należy przesłać informację drogą mailową na adres info@biala-komoda.pl  podając imię i nazwisko zamawiającego, nazwę towaru oraz nr zamówienia ew. nr dowodu zakupu (faktury VAT).
2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Konsument jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu zakupionego towaru na adres Sprzedawcy, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.. Zwrotowi podlega cała przesyłka, a nie pojedyncze produkty. Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi Klient.

Towar należy zwrócić na adres:

BELLE CREATIVE
Barbara Bukowian Górna
ul. Wiedeńska 9
60-683 Poznań


3. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym. Informacje te zostaną ustalone z Klientem drogą mailową.
4. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zwróconych towarów Sprzedawca zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania od Kupującego na zasadach ogólnych.  Klient sklepu jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu do firmy Biała Komoda.
5. Sklep Biała Komoda nie odbiera przesyłek wysyłanych przez Klientów "za pobraniem".
6. W wypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta przedsiębiorca poświadczy na piśmie otrzymany zwrot świadczenia.
7. Akceptując Regulamin, Klient potwierdza otrzymanie informacji o prawie odstąpienia od umowy.

Reklamacje

1. Przed odebraniem przesyłki kurierskiej Klient ma prawo w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki w celu stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń przesyłki mających miejsce w trakcie transportu oraz zażądać sporządzenia protokołu szkodowego.
Zgodnie z art. 76 ustawy – Prawo przewozowe przyjęcie przesyłki przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń w stosunku do firmy kurierskiej z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki, chyba że zachodzi jedna z wymienionych niżej okoliczności:
 a) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
 b) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
 c) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
 d) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.
2. Klient powinien sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w celu upewnienia się czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Odbiorca przesyłki winien dokładnie opisać wadę przesyłki w protokole.
3. W przypadku zamówień nie zrealizowanych z winy Klienta, a w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia, podania błędnego adresu lub kodu pocztowego, www.biala-komoda.pl zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami transportu zamówienia.
4. W przypadku ewentualnych reklamacji z tytułu wad ukrytych należy przesłać taką informację drogą mailową na adres info@biala-komoda.pl podając imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji i preferowany sposób rozwiązania reklamacji.
5. Klient ma prawo złożyć reklamację z tytułu wad towaru na warunkach określonych ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
6. Na mocy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 Nr 141, poz. 1176 ze zm.), wszelkie reklamacje zostaną rozpatrzone maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych liczonych od dnia wpłynięcia do sklepu internetowego www.biala-komoda.pl reklamowanego towaru.
7. Sklep internetowy www.biala-komoda.pl weryfikuje zasadność reklamacji i informuje mailowo Klienta o decyzji. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu jego wyczerpania), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, sklep ustala z Klientem mailowo czy zakupiony towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt, czy też zostanie zutylizowany.
8. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu sklepu internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu Klient może zgłaszać drogą  e-mailową na adres                        info@biala-komoda.pl.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu
Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest  Sprzedawca.
Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedającego i Administratora, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883. Dane osobowe zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej.
 Dane osobowe Klienta chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom. Niezbędne dane osobowe mogą zostać udostępnione jedynie podmiotom, za pośrednictwem których Sprzedawca realizuje zamówienie. Sklep przetwarza wyłącznie dane konieczne w celu wywiązania się z umowy kupna – sprzedaży towarów i usług.
Każdy Klient, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres administratora.

Postanowienia końcowe
Wszelkie spory dotyczące Umowy, Strony w pierwszej koleności będą starały się rozwiązać polubownie. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami stosownych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,  Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania  jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu którego właścicielem jest Sprzedawca (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.


Miejscowość, data

Imię i nazwisko

Adres zamieszkania

 

BELLE CREATIVE – Barbara Bukowian Górna

ul. Wiedeńska 9, 60-683 Poznań

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentow oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) odstępuję od umowy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . nr . . . . . . . . . . . . . . . . zawartej dnia. . . . . . . . . . . . . . . . w. . . . . . . . . . . . . . . .

Proszę o zwrot kwoty. . . . . . . . . . . . . . . . zł (słownie:. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .)

na konto nr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Zwracam w stanie niezmienionym towar . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . otrzymany dnia . . . . . . . . . . . . . .

Podpis konsumenta